Garlic Cheese Bread

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Pentru prima data am mancat paine cu aroma de usturoi la Pizza Hut si mi-a placut foarte tare. Am incercat sa fac si acasa, dar nu reuseam pana am dat de reteta asta/For the first time I eat garlic bread at Pizza Hut, then I tried at home, but it was a disaster until I found this recipe:

Ingrediente/Ingredients:
Nu dau cantitati, este inutil, depinde de gustul fiecaruia, se poate mai mult/mai putin din fiecare ingredient:
- Paine, de preferat bagheta/Bread, baguette
- Unt/Butter
- Cascaval/Presed cheese
- Usturoi pudra/Garlic powder
- Busuioc/Basil

Se incalzeste cuptorul foarte bine. Cu cat cuptorul este mai incins cu atat reusita este mai mare, astfel painea se rumeneste la exterior, devine usor crocanta si ramane moale la interior.Se taie painea si se unge cu unt/Preheat your oven as high as you can. It will make the outside crispy, but the inside of the bread will stay moist and soft. Cut the bread and spread butter on

Se baga la cuptor, nu pentru mult timp, doar cat sa se topeasca untul si sa prinda coaja un pic de culoare./Place the bread into the oven until butter melts

Si acum presaram usturoi, cascavalul ras, usturoi si busuioc. Merge cu orice branza, dar eu am folosit cascaval./Now, add some garlic powder + cheese + basil

Si bagam iar la cuptor pana se topeste cascavalul si prinde un pic de culoare, cam 10 min., depinde de cuptor/Put it back into the oven, wait for 10 min. and that is all !

Comentariile sunt de prisos.....si oricum n-am timp ca se raceste painea/I have no time to make comments, I like it hot !
Acum ca am terminat de mancat am si un comentariu. In timp ce prestam reteta asta m-am gandit ca data viitoare sa fac cu usturoi adevarat (adica sa amestec usturoiul pisat cu untul, cool !!) Cu prima ocazie asa fac./Next time I will use fresh garlic mixed with butter...I can’t wait !