Ciorba radauteana

Ingrediente:
- o gaina
- 300 g morcov
- 300 g ceapa
- 2 radacini pastarnac
- 1 telina
- 1 ardei capia rosu
- 4 galbenusuri
- 500 g smantana
- otet
- o capatana medie de usturoi
- piper alb
- verdeata dupa gust
In oala minune :-) am pus la fiert gaina + ceapa + morcov + pastarnac + telina. Am strecurat printr-o sita fina, asa cum se vede in imagine. Apoi am pus oala pe foc mic.

Legumele fierte le-am pasat si le-am adugat in supa + carnea taiata bucatele
+ ardeiul taiat marunt si un morcov (din cei fierti, am mai oprit unul), ca sa dea un pic de culoare. Si am lasat sa dea cateva clocote, apoi am potrivit de sare si piper.

Am batut smantana cu galbenusurile si am adaugat, treptat, putina supa, ca sa nu se taie atunci cand se pune pe foc. Pentru mai multa siguranta, am tras oala deoparte am adaugat amestecul de smantana si apoi am pus iar la foc mic. Am adaugat usturoi (nu l-am pus in oala, m-am gandit sa-l pun in putina supa sa-i lase aroma si apoi am strecurat). Am inchis focul si am adaugat patrunjel taiat marunt + otet (dupa gust).
Pofta buna !! E ceva de munca la ea, dar pentru cine e mancator de ciorbe merita.....eu manac ciorba, in general, cam de 2-3 ori pe an.