Taitei cu creveti

Ingrediente:
- 250 gr creveți
- 100 gr unt
- 1 ceapă
- 2-3 căței de usturoi
- 1 lingură zeamă de lămâie
- 1 lingură mărar (sau pătrunjel, după gust) tăiat mărunt
- 1 ardei roșu (prefer capia pentru culoarea mai intensă și gustul mai bun)
- 500 gr tagliatelle (tăiței)
- sare
- piper
- parmezan

se taie mărunt ceapa + usturoiul și se călesc în unt, de preferat se acoperă tigaia cu un capac pentru a se înăbuși, decât a se rumeni și cu ocazia asta se și înmoaie ingredientele încât va rămâne doar aroma...se lasă cam 5-7 min.

acum e timpul să aruncăm creveții peste amestecul din tigaie + 1 lingură zeamă de lamâîe

se acoperă și se lasă 10-15 min. amestecând din când în când
apoi se adaugă mărarul (sau pătrunjelul) în cazul de față pătrunjel

se acoperă și se mai lasă 5 min.
apoi se adaugă ardeiul tăiat mărunt

se amestecă, se mai lasă 5 min. pe foc, se potrivește de sare și piper
între timp pastele se fierb ”al dente” (să rămână un pic mai tari, sunt și mai bune pentru stomac, adică digestia se face mai bine și mai ușor - e indicat, dar și aici intervine gustul fiecăruia)
apoi se pun in farfurie, după inspirație....la mine arată așa....și am ras și niște parmezan deasupra

parmezanul l-am pus de poză, dar când m-am apucat de mâncat am mai ras încă de 2 ori pe atât....deh, ce pot să spun.....pur și simplu iubesc parmezanul !
ah, era să uit, am avut și niște tagliatelle cu spanac și le-am amestecat cu cele normale, pentru o pată de culoare...sper să vă placă


POFTĂ BUNĂ !!