Milan cookies

Sau in traducere fursecuri Milano, nu?
Habar n-am de ce se numesc asa, nu m-am documentat, mi-au atras atentia si m-am gandit sa le fac...si nu-mi pare rau !

Ingrediente:- 200 g unt
- 320 g zahar
- 6 albusuri
- 210 g faina
- 1 praf de sare
- 2 fiole esenta vanilie
- 2 fiole esenta lamaie
- coaja rasa de la 1 lamaie

Umplutura:
- 100 ml frisca lichida
- 250 ciocolata neagra

Se mixeaza untul cu zaharul, se adauga albusurile batute spuma si esentele, iar in final faina. Intr-o tava, captusita cu hartie de copt, spritam fursecurile cu distanta intre ele pentru ca se latesc la copt. Le coacem pana incep sa se rumeneasca usor marginile, apoi se scot cu o spatula imediat, caci daca se racesc in tava se desprind mai greu, se pot rupe. Se pun la racit pe un gratar de bucatarie.

Intre timp se marunteste ciocolata (eu am folosit ciocolata neagra de menaj) si se pune intr-o craticioara, se adauga coaja rasa de lamaie si se torna frisca fierbinte. Amestecam pana se topeste ciocolata, eventual mai punem pe foc daca este nevoie.
Asamblam fursecurile si cam atat....aaaa...am uitat....

le mancam, ca sunt tare bune !! mmmm .....