Ciorba taraneasca de vacuta ”Veal soup”

Ingrediente:Ingredients:
- piept de vitel/brisket veal
- ceapa, morcov, telina/onion, carrot, celery
- ardei gras, cartof, fasole verde, varza, rosii/bell pepper, potatoes, green beans, cabbage,
- sare, bors magic/salt, Knorr borsch
- leustean/lovage
nu am scris cantitatile pentru ca depinde de gustul fiecaruia, cat de mult doreste sa puna dintr-un ingredient sau altul

am pus carnea in oala sub presiune cam 45 min.
boil the veal for 45 min.

dupa care am scos toate oasele, am taiat bucati potrivite ca marime
cut the meat in slices

in zeama de carne am mai pus sare, am adaugat bucatile de carne si inapoi pe foc cu ea
cand a inceput sa clocoteasca am pus ceapa, telina si morcovul
add salt in the soup + sliced meat, when it starts to boil add choped onion, celery and carrot

dupa 10 min. am adaugat ardeiul gras, fasolea, cartoful si varza
10 min. later add bell pepper (also choped), green beans, small pieces of potato and choped cabbage

iar dupa inca cateva clocote am aruncat si rosiile in oala
and finally add the tomatoes (peeled and cut in small pieces)

am lasat sa mai fiarba la foc mic si apoi am pus jumatate din pliculetul de bors magic, am lasat sa mai dea cateva clocote, am stins focul si am presarat leusteanul tocat dupa care am gustat sa vad daca-i mai trebuie ceva, dar nu-i mai trebuia decat sa fie mancata Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket cu putina smantana
let boil for 10 min. and after that add Bors Magic - Knorr, and stir well, turn off the burner and add the choped lovage, taste it and eat it with 1-2 tbs. of sour cream
si mai de aproape....asa incat sa-i simtiti gustul
tastttyyyyyyy.......