Grisine picante

Pe mine cand ma cauti, sunt pe blogul Mayei, asa am descoperit inca o reteta super Grisine cu masline si cascaval gustoasa!!! La origine este reteta Laurei A Torciglioni alle olive (grisine cu masline si usturoi) si cu ocazia asta am descoperit inca un blog minunat.
Multumesc fetelor !!Evident ca fiecare isi lasa amprenta pe cate o reteta, deci asta este varianta mea:
Ingrediente:
- 500 g faina (250 faina alba + 250 faina ecologica integrala de grau)
- 1 pachetel drojdie uscata
- 30 g ulei masline
- 300 ml apa
- sare, usturoi granulat
Umplutura:
- masline negre
- gogosar
- usturoi
- sos picant
- cascaval
Am framantat coca si cat a stat la crescut am calit maslinele + putin gogosar taiat marunt (pentru culoare si pentru ca nu am avut ardei iute) + usturoi

am intins o foaie pe care am stropit-o cu sosul din imagine, am adaugat maslinele si cateva suvite de cascaval (toate operatiile se fac pe jumatate de foaie) am acoperit cu cealalta jumatate si

am taiat grisinele, le-am rasucit si le-am pus in tava si la copt cu ele. Cand am considerat ca sunt destul de rumene le-am scos si nu am cuvinte sa va spun cat sunt de gustoase.
Zilnic sa le ai in casa si nu te saturi de rontait !!!

linkwithin

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs