Grisine picante

Pe mine cand ma cauti, sunt pe blogul Mayei, asa am descoperit inca o reteta super Grisine cu masline si cascaval gustoasa!!! La origine este reteta Laurei A Torciglioni alle olive (grisine cu masline si usturoi) si cu ocazia asta am descoperit inca un blog minunat.
Multumesc fetelor !!Evident ca fiecare isi lasa amprenta pe cate o reteta, deci asta este varianta mea:
Ingrediente:
- 500 g faina (250 faina alba + 250 faina ecologica integrala de grau)
- 1 pachetel drojdie uscata
- 30 g ulei masline
- 300 ml apa
- sare, usturoi granulat
Umplutura:
- masline negre
- gogosar
- usturoi
- sos picant
- cascaval
Am framantat coca si cat a stat la crescut am calit maslinele + putin gogosar taiat marunt (pentru culoare si pentru ca nu am avut ardei iute) + usturoi

am intins o foaie pe care am stropit-o cu sosul din imagine, am adaugat maslinele si cateva suvite de cascaval (toate operatiile se fac pe jumatate de foaie) am acoperit cu cealalta jumatate si

am taiat grisinele, le-am rasucit si le-am pus in tava si la copt cu ele. Cand am considerat ca sunt destul de rumene le-am scos si nu am cuvinte sa va spun cat sunt de gustoase.
Zilnic sa le ai in casa si nu te saturi de rontait !!!