Drob

  
Ingrediente:
- organe miel
- ficat porc
- ficat pui
- piept pui
- ceapa verde
- usturoi verde
- oua
- patrunjel
- marar
- sare
- piper
- pesmet
- aluat fraged

O combinatie de ingrediente, ce am avut prin frigider la momentul asta. Nu am sa dau cantitatile, ramane la aprecierea gospodinei. Se fierb separat organele, ficatul si pieptul de pui. Dupa ce s-au racit se trec prin masina de tocat si se adauga cateva linguri de pesmet, ceapa si usturoi verde, taiate cat mai marunt, patrunjel, marar, sare, piper, oua si se amesteca cat mai bine, daca mai este nevoie se adauga apa rece, putin cate putin pentru a se lega compozitia.
Am facut un aluat fraged din 300 g faina, 100 g unt, 1 ou, putina sare si apa rece, cu care am tapetat tava, in care am pus hartie de copt.
Si pe urma am pus umplutura, presand cat mai bine, am uns cu ou batut si m-am distrat cu cativa iepurasi deasupra.
 Se ung si iepurasii cu ou si se baga tava la cuptor, la foc mediu, timp de 30 - 35 minute.
  Se lasa sa se raceasca in tava.
 Se taie felii...si pofta buna !
P.S.: Intre timp am aflat ca e indicat sa punem si smantana in compozitie, devine mai pufoasa...si cat mai mult marar.