Ciorba de burta

Ingrediente:
- 1 si ½ kg burta de vita congelata
- 1 ciolan afumat de porc
- zarzavat de ciorba (ceapa, morcov, ardei gras, radacina patrunjel, pastarnac si telina)
- zarzavat de calit: 1 morcov, ½ ardei capia rosu, 4 catei usturoi, razuite
- 4 galbenusuri
- 1 ardei iute
- 400 g smantana
- otet dupa gust
- sare
Ciorba de burta putin mai altfel,adica pentru zeama am folosit un ciolan afumat de porc..mmmmm....combinatia de vita cu porc e excelenta. L-am pus la fiert in oala sub presiune cu 1 lingurita delikat de legume.

Carnea de pe ciolan (nu toata) am taiat-o bucatele mici si se adauga cu bucatile de burta la fierberea finala. In zeama obtinuta am pus legumele (ceapa, morcov, telina, pastarnac, patrunjel si ardei gras) si am lasat sa fiarba. Am strecurat si m-am ales cu o zeama foarte gustoasa pe care am pus-o la loc in oala sub presiune pentru fierberea finala. Apoi m-am ocupat de burta de vita (in acest caz prefiarta si taiata fideluta)
 pe care am spalat-o bine in mai multe ape, am lasat-o in apa rece cu otet cam 2 ore si apoi am pus-o la fiert 10 min. dupa care am aruncat apa si am mai spalat-o in cateva ape.

Am razuit (pe razatoarea fina) 1 morcov, ½ ardei capia rosu si 4 catei de usturoi si am calit totul in putin ulei. Si acum am adaugat in oala, burta, bucatelele de ciolan, legumele calite, cateva rondele de ardei iute si sare si am lasat la fiert 40 min. Aproape gata, mai amestec 4 galbenusuri cu vreo 400 g smantana si 2-3 polonice de ciorba si adaug in oala, dar numai dupa ce am oprit focul, ca sa nu se branzeasca smanatana. Am gustat si mai adaug putina sare, niste otet si ceva ardei iute.


Acum sunt multumita .....mmm....arata bine si e tare gustoasa.
Pofta Buna !!!