Vinete cu carne

Mmmmmmm....o bunatate, e pe lista preferintelor mele!
Ingrediente:
- 500 g carne de porc (pulpa)
- 2 vinete
- 2 cepe
- 1 capatana de usturoi
- 5 linguri faina amestecata cu condimente (sare, piper, cimbru, ceapa praf, usturoi praf, boia dulce, boia iute, chimen praf)
- 100 ml ulei + 2 linguri untura pentru prajit carnea
- 3 rosii
- 300 ml supa (de carne sau legume), merge si apa
- marar si patrunjel

Am taiat carnea in bucati mici, am amestecat faina cu toate condimentele,
intr-o oala de tuci am pus ulei + untura si am calit ceapa + usturoi, 
iar intre timp am tavalit carnea prin faina si am pus-o in tuci sa se rumeneasca putin, amestecand periodic sa nu se lipeasca (din cauza fainii). Apoi am turnat supa si am lasat sa dea cateva clocote, la foc mic.
Am pasat rosiile in blender si le-am adaugat in oala. Am acoperit si am lasat la foc mic aproximativ 1,30 h. dar, am amestecat de mai multe ori in acest interval de timp. Cat fierbe carnea ma ocup de vinete, le tai, cu tot cu coaja, in bucati aproximativ egale cu cele de carne.
Le trec si pe ele prin faina condimentata, le rumenesc in tigaie si apoi le adaug peste carne
Mai las oala sa dea cateva clocote, adaug verdeata tocata si bag la cuptor pentru 30 min.
Bun, bun...pofta buna!