Rulada aperitiv

Reteta doamnei Tesu, este de pe blogul lui Costachel Rulada mozaic foarte gustoasa :-)
Interesanta reteta si foarte usor de facut, zic eu, un aperitiv de senzatie !
Ingrediente:
-250 g sunca de Praga
- 250 g branza telemea
- 4 oua fierte foarte tare
- 300 g unt
- patrunjel verde taiat marunt
- marar taiat marunt
Se taie marunt sunca si se amesteca bine cu 100 g unt, branza data pe razatoarea mare se amesteca cu 100 g unt si ultimele 100 g unt se amesteca cu ouale fierte, pe care le-am dat tot pe razatoarea mare. Pe un celofan udat si bine stors am intins primul strat de sunca, am presarat cu patrunjel

apoi stratul de branza peste care am presarat marar si la final stratul de oua. Am rulat cat am putut eu de strans si am pus-o la frigider, peste noapte.

Cam asa arata, dragalasa nu? Multumim doamna Tesu si Costachel !!
Pofta buna !!!