Gulas

Ingrediente:
- 1 kg carne de vita (eu am folosit vrabioara)
- 80 g untura de porc (am topit slanina si am ramas si cu niste jumari super !)
- 300 g ceapa
- 20 g boia de ardei (paprika)
- sare
- chimen
- usturoi
- 1 kg cartofi
- 1 ardei gras (mare, rosu si frumos)
- 1 cutie rosii in bulion
- "csipetke" adica "zdrente"
- ardei iute
In untura am calit ceapa + paprika + carnea taiata bucatele

+ sare + chimen + usturoi (maruntit), mai calim putin si apoi adaugam apa, cat sa acopere carnea (in momentul asta, eu am transferat tot continutul in oala de presiune si am fiert pentru 40 de min., ca sa devina carnea cat mai frageda), altfel se lasa la fiert la foc mic si se mai adauga apa, pe masura ce aceasta scade

intre timp, dintr-un ou + faina, cat cuprinde, facem "zdrentele" (adica, din coca obtinuta, rupem cu degetele mici bucatele)

am transferat in oala normala pe foc mic si am adaugat cartofii + ardeiul gras taiat bucatele

apoi conserva de rosii in bulion + zdrentele + ardeiul iute tocat marunt

si am lasat la fiert, in jur de 15 min., pana se ridica la suprafata

la final am gustat...sa "vad" ce-i mai trebuie si am constatat ca........trebuie neaparat mancata, o portie generoasa !!!
Photobucket
Multumiri Mayei pentru program !!! Muahh !