Cornuri cu gem

O reteta excelenta pe care o recomand cu caldura ! Este reteta Iuliei Cornulete pufoase cu gem de caise
Eu am folosit cantitatile la jumatate.
Ingrediente:
- 400g faina
- 75 g zahar tos
- 15 g miere
- 75 ml ulei
- 1 pliculet de drojdie uscata
- 80 ml lapte caldut
- 2 oua
- ½ lgr de sare
- 2 pliculete zahar vanilinat
Pentru uns:
-1 galbenus de ou
- 50ml lapte
si 1 pliculet zahar vanilinat pentru presarat deasupra
Umplutura:
- gem de caise/afine

Ca de obicei, aluatul l-am pregatit cu ajutorul cuptorului de paine. Am intins aluatul, am taiat si am pus cate 1 lgr. de gem la baza.
 Le-am rulat si le-am lasat la crescut pentru 1 ora. Apoi am uns cu galbenusul amestecat cu lapte si am presarat zahar vanilinat bourbon.

Le-am copt pana s-au rumenit frumos si trebuie sa recunosc ca am mancat vreo 2 cat erau fierbinti, sunt absolut minunate.
 Aici le-am acoperit cu umbreluta mea de alimente. Nu-i asa ca e frumoasa? E mai ales utila, impedica orice sa se atinga de cornurile mele fermecate, mai putin mainile noastre, care mai fura din cand in cand cate un corn.
 Multumesc Iulia !