Inele de ceapa

Ingrediente:
- 2 cepe mari
- 75 g faina (am pus mai multa ca sa iasa aluatul mai gros)
- 2 lg amidon
- ½ lgr praf de copt
- boia dulce (am pus si putina iute)
- ½ lgr zahar
- 1 ou
- 125 ml lapte
- ulei pentru prajit
- sare, piper
Se amesteca ingredientele uscate si apoi se pun peste oul batut cu lapte. Sa iasa o coca ca de clatite, putin mai groasa. Se prajesc in ulei incins si se scot pe un servet de hartie. Se presara cu sare si piper si......mmmmmm.......n-am crezut ca sunt atat de bune. Am uitat sa spun ca am tinut inelele de ceapa la rece (cam 3 ore) dupa care le-am prajit.
 
Daca aveti un termometru de bucatarie e bine ca temperatura uleiului sa fie in jur de 365 de grade C, daca focul este mai slab atunci inelele nu vor mai fi crocante si usoare ci uleioase. Aveti mai jos si o idee ingenioasa de a le pune in ulei fara sa va stropiti cu ulei incins.

Pe picior de egalitate cu cartofii prajiti, poate chiar mai bune