Prajitura Fantasia di Brownies

Retete originala o gasiti aici Fantasia di Brownies
Ingrediente blat alb:
- 60 g unt
- coaja rasa de la 1 portocala
- 185 g branza de vaci
- 60 g zahar
- 2 oua
- 30 g faina
Mixam bine: oua + zahar +

coaja de portocala + unt + branza de vaci +

faina...am adaugat si un finesse de portocale, pentru mai multa aroma

Ingrediente blat ciocolata:
- 185 g ciocolata
- 45 g unt
- 2 oua
- 185 g zahar
- 60 g faina
- 2 lingurite drojdie uscata
Am pus si eu ce ciocolata aveam prin casa, pe care am topit-o pe baie de abur

adaugam untul si lasam sa se racoreasca, intre timp mixam ouale + zahar

apoi ciocolata + faina, in care am amestecat si drojdia

si turnam in tava, primul blat de ciocolata (aici mi-am dat seama ca-mi trebuia o tava de dimensiuni mai mici, dar era prea tarziu Photobucket ) + blatul alb si cu o furculita ne jucam prin tava, ca sa imbinam culorile - eu m-am jucat cam putin, asa ca sfatul meu e sa insistati, ca sa se marmoreze frumos. Si la cuptor cu ea, pana se rumeneste usor deasupra

Este o combinatie interesanta de arome ! Dulce si te duce....o feliuta si inca una ..... langa o cescuta cu ce vreti voi....Photobucket


free glitter text and family website at FamilyLobby.com