Sarmale in foi de varza murata

Ingrediente:
- varza murata

se aleg foile

si restul de varza se toaca marunt

- umplutura de carne:
carne tocata + orez + ceapa + cimbru + piper + bulion

se caleste ceapa in putin ulei

se adauga orezul spalat

se mai calesc un pic impreuna, dupa care se lasa la racit

dupa ce se raceste, se adauga peste carne celelalte ingrediente (de mai sus) si se amesteca bine

asa arata

impachetam sarmalele


- costita

se taie in bucatele

iar partea cu soriciul se pune pe fundul vasului in care fierbem sarmalele

apoi un strat de varza + piper boabe + cimbru

un rand de sarmale

bulion dizolvat in apa

bucatile de costita

inca putina varza tocata si continuam iar cu un strat de sarmale

la final (pentru ca am desarat foarte bina varza) am adaugat pe langa apa + bulion si un pahar de zeama de varza (este roze caci am pus pentru culoare si varza rosie in butoi)

se fierb la foc mic, eu am un crock-pot (oala electrica) le pun acolo la foc mic si le las vreo 4-5 ore. In oala normala se fierb deasupra aragazului la foc mic si spre final se baga la cuptor sa se rumeneasca putin.


si produsul final !

Pofta buna !Photobucket