Braduti - fursecuri

Ingrediente:
- 200 g unt
- 110 zahar pudra
- 1 ou
- 300 g faina
- 20 g amidon
- esenta vanilie
- coaja rasa de lamaie (sau orice alte arome)
Mi-am luat un spritz de facut fursecuri si a inceput distractia. Am folosit discul bradut, ca tot vine Craciunul. Se freaca spuma untul + zaharul apoi se adauga oul si (aromele). Faina cernuta impreuna cu amidonul se adauga treptat peste compozitie si se obtine un aluat tocmai bun de umplut spritul. Si am confectionat primii braduti, draguti, nu?

I-am copt la foc potrivit, nu prea mult ca sa nu-si schimbe culoarea. Apoi m-am gandit sa ii fac sa semene cu niste adevarati braduti de Craciun, am colorat aluatul in verde si i-am ornat cu niste margeluse de zahar, pe post de globulete, dupa care i-am bagat la cuptor.

Braduleti draguti, draguti !



Reteta cu care am intrat in CONCURS ~ Prajiturele pentru Mos Craciun organizat de Isabela Cuisine