Paine keto, la microunde


Ingrediente:
- 4 lg faina de migdale
- 1/2 lgr psyllium
- 1/2 lgr praf de copt
- un praf de sare
- 1/2 lg apa
- 1 ou

Am uns cu putin unt, o forma de ceramica
Intr-un castronel am adaugat ingredientele
Si am amestecat bine, cu o furculita.
Apoi am turnat compozitia, in forma unsa si am pus-o in cuptorul cu microunde.
Pentru 90 de secunde. Ma rog, pana sa fotografiez a trecut timpul 👀😋
Asa arata painica
Acum o las, la racit, pe gratar.
Tai 2 felii
O prajesc
Si ...o mananc...si e tare buna!

Am citit diverse bloguri, carti, cautand o reteta de paine keto si pana la urma am compus varianta mea. Se pot face o gramada de combinatii, pe gustul fiecaruia, totul e sa incercati!

Cu aceasta reteta de paine, care e preferata mea, vreau sa scriu putin din experienta mea Keto. In primul rand, am renuntat la zahar de la 01.01.2019. Am inceput sa mananc keto acum 4 luni si am constatat o serie de beneficii. Am slabit, am mai multa energie, ma odihnesc bine noaptea (adica dorm, ceea ce in ultimii ani am facut-o doar pe bucatele), glicemia e in limite normale, iar tensiunea arteriala a revenit la normal si deci, am renuntat sa mai iau pastile de tensiune, asta e un mare bonus. Vreau sa devina un mod de viata, nu doar o dieta pentru mine, asa ca o adaptez la nevoile corpului meu. Desi pe majoritatea site-urilor se spune ca nu conteaza caloriile ci carbohidratii, la mine nu merge asa. Controlez carbohidratii cam in jur de 20, dar marja este de 20 - 50 g. Cu cat sunt mai putini, cu atat mai bine, dar cu caloriile e alta problema.....incepusem cu 20 g carbohidrati, dar nu tineam cont de calorii si atunci...in loc sa slabesc, ma ingrasam. Deci la mine asa functioneaza, cu restrictie de calorii. Mi-am fixat tinta de 1200 cal/zi si a dat rezultate frumoase. Desi am renuntat la zahar, mai simt nevoia unui dulce si folosesc indulcitori...doar ocazional, in niciun caz zilnic. Nu am de gand sa schimb zaharul cu indulcitorii, imi gatesc un dulce in casa intr-o zi de duminica, dar numai de 2 ori/luna maxim, sau nu, chiar nu e nevoie, doar cand mi-e pofta. Cafea, ceai, beau fara indulcitori si m-am obisnuit, nu simt nevoia, chiar mi se pare mai bun gustul fara. Cum nu sunt o bautoare de apa, obisnuiesc sa combin apa cu cola sau fanta zero, cam 50 ml la o sticla de 500 ml, dar vreau sa renunt si la acest obicei. Ma repet, nu vreau sa schimb zaharul pe indulcitori! Sincer, se poate trai si fara...si chiar mai bine!