Tocanita de vita


Este o minunatie de mancare, m-am inspirat din reteta Gabrielei Cara
MANCARICA DE VITA CU BERE GUINNESS careia ii multumesc !! Nu am avut bere Guinness, dar am folosit berea neagra Christmas Brew de la Tuborg, iar finalul a fost excelent. Am mancat cate 2 portii de fiecare si mai tarziu iar am mancat ...mmmmm...
Ingrediente:
- 1kg pulpa de vita
- 5 linguri de faina
- sare
- piper
- boia dulce si iute
- usturoi granulat
- 3 cepe mari
- 1 capatana de usturoi
- 1 cutie de bere neagra
- 250 ml supa
- 2 morcovi
- 1 telina
- 2 rosii
- cimbru
Am amestecat faina cu condimentele si apoi am dat bucatelele de carne prin ea dupa care am pus-o la prajit. Intr-o oala de tuci am calit ceapa cu usturoiul
am adaugat 2 rosii proaspete taiate cubulete (cu tot cu coaja si seminte) am mai calit un pic, am pus carnea si apoi morcovii si telina taiate cubulete. Pentru ca nu am avut supa de vita, am compus un fel de supa din 3 lg delikat si 250 g apa. Am adaugat supa, am condimentat iar cu sare, piper, boia si cimbru

si am turnat si berea. Am dat oala, acoperita, la cuptor pentru 2 ore si am amestecat din cand in cand (cam de 3 ori) apoi am servit cu mamaliga.
Nu am cuvinte, este atat de frageda si bunaaaaa......mmmmmmm !!!