Fursecuri cu ciocolata ”Chocolate Chip Cookies”

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Reteta am gasit-o aici/The original recipe:
http://www.andtheeggs.net/2007/09/chocolate-chip-cookies.html
Ingrediente:
- 115 gr. margarina
- 115 gr. unt
- 230 gr. zahar brun
- 115 gr. zahar
- 1 lingurita praf de copt
- sare
- 2 oua
- Esenta de vanilie
- 500 gr. faina
- 250 gr. fulgi ciocolata cu lapte (am maruntit ciocolata Poiana cu lapte)
- 100 gr. fulgi ciocolata amaruie

Amestecam margarina + untul

+ zahar + zahar brun + praf de sare + praf de copt si amestecam bine

+ ouale + esenta de vanilie

+ faina

+ cipsurile de ciocolata cu lapte

+ cipsurile de ciocolata amaruie

coca finala

am format bilute si le-am pus in tava, in care am pus hartie neunsa


se coc aproximativ 10 – 15 min. (depinde de cuptor), atat cat sa se aureasca un pic, nu prea mult ca se intaresc – le-am scos pe gratar sa se raceasca

au iesit o tona, cred ca mancam din ele si la anul......dar sunt extrem de gustoase, se simte zaharul brun, cipsurile cu arome diferite ...sunt adevarate !!! am gasit o cutie de biscuiti goala prin camara si le-am inghesuit eu acolo, dar nu au intrat toate .......nu-mi fac probleme ca o sa intre in burtile noastre asa ca trebuie sa ne punem pe gimnastica Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket sa dam jos caloriile luate de sarbatori

si sectiune......

mmmmmm......mmmmm........cu reteta asta as putea sa-mi deschid o ”fursecarie”
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket