Fursecuri cu stafide

Ingrediente:
- 2 oua
- 125 g unt
- 125 g zahar
- 125 g faina
- 125 g stafide
- 3 lg rom
N-am avut in casa stafide normale si cum imi era tare pofta de ceva dulce, iar ca sa ies din casa nu aveam nici un chef, am ales sa folosesc gigantele astea. Dupa ce s-au inmuiat le-am maruntit la robot :-) Deci, se pun stafidele la inmuiat in 3 linguri de rom, cam 30 min. Se freaca untul cu zaharul, se adauga ouale, pe rand, apoi faina
si la final stafidele + romul. Se pun in tava cu lingurita, lasandu-se distanta de 2-3 cm intre ele, deoarece se latesc la copt. Se coc la foc potrivit si imediat ce incep sa se rumeneasca se scot, cu ajutorul unui cutit din tava si se lasa sa se raceasca.
Dependenta fursecurilor cu stafide isi pune amprenta :-) am mai facut o portie dubla cu stafide normale ...mmmmmm.......

Sunt foooarte buneeee !!!