Zacusca picanta ”Romanian dish” cold snack

"Romanian dish" kind of a cold snack

Ingrediente:
- 6 vinete
- 10 gogoșari
- 6 roșii mari
- 3-4 căpățâni de usturoi
- 500 gr. ceapă
- 400-500 gr. ulei
- sare
- piper
Ingredients:
- 6 eggplants
- 10 red capsicums
- 6 tomatoes
- 3-4 garlic
- 500 g onion
- 400-500 g sunflower oil
- salt
- pepper

se coc vinetele la foc puternic, așa se vor curăța mai bine și mai ușor
rost the eggplants on the stove, on a big flame
cam așa vor arăta
in the end it will look like that

apoi se coc și gogoșarii
then the red capsicums

ce frumoși sunt !!!
și...

ce au ajuns !
după ce am curățat vinetele și gogoșarii, se lasă la scurs și apoi se trece la confecționarea zacuștii:
ingredientele sunt gata de atac
peel off the eggplants, capsicums and let it drain for 30 min., also peel off the tomatoes, onion and garlic
now you are ready to start
după cum se vede din fotografie....m-am aventurat și am pus și puțin ardei iute roșu, adică mărunțit e chiar eterna boia de ardei, dar naturală, adică făcută în casă, ca pe lângă usturoi și piper să mai vin cu puțină iuțeală...mmmm...
deci, am trecut ceapa și usturoiul prin mașina de tocat și la călit cu ele (în toată cantitatea de ulei) în oala mea cea nouă și minunată
in a large pot filled with the sunflower oil put the choped/minced onion and garlic (use a meat grinder to to that)
după care am aruncat și roșiile (care au fost decojite și taiate feliuțe) peste ceapă și a început să miroasă minunat
sfat: pentru a scoate mai ușor coaja de pe roșii le cufundăm 2-3 min. în apă clocotită
the add the sliced tomatoes
piece of advice: to peel off the tomatoes, just put it for 2 min. in boiled water

peste conținutul din oală am adăugat gogoșarii + vinetele care au fost trecute prin mașina de tocat
and last put the minced eggplants + capsicums (use the same meat grinder) and put salt and pepper (by taste)
se lasă să fiarbă, la foc mic, 4-6 ore și se amestecă din când în când ca să nu se lipească,
se potrivește, după gust, de sare și piper + boia, cine vrea
este gata când se adună uleiul la suprafață
let it boil, on small flame, for 4-6 hours, mix it from time to time
it's ready when the oil comes up the pot, as you can see it below (also, you can put the pot into the stove - small falme, it's not necessary to mix it so often)
apoi se pune fierbinte în borcanele calde și foarte bine spălate....condiție esențială pentru a rezista cât mai mult în timp
fill up some glass jars
desigur, pentru a rezista eroic peste iarnă eu le sterilizez 3 zile la rând câte 30 de minute
adică le mai fierb așa cum se vede
Să nu mă întrebați dacă e bună sau nu........eu zic să-i întrebați pe cei ce au mâncat de la mine

POFTĂ BUNĂ !!!
I HOPE YOU WILL ENJOY YOUR SNACK !!!