Panzerotti

Cu ceva timp in urma, trecand prin Bari, IT, am avut placerea sa mananc aceste minunate "pachetele", nu la restaurant, ci facute in casa ....absolut minunate !!! Asa ca m-am gandit sa impart cu voi bucuria de a le prepara si mai ales, de a le manca.

"Panzerotti are a type of Italian dish. It consists of a pocket of dough filled with a generous portion of melted mozzarella cheese, prosciuto, tomato sauce, and any number of fillings, which is then wrapped, sealed, and deep-fried."

Ingrediente aluat:
- 500 g faina/flour
- 300 g apa calduta/warm water
- 50 g vin alb/white wine
- 1 pachetel drojdie uscata/dried yeast
- 1 lingurita zahar/tsp sugar
- 1 lingurita sare/tsp salt
- 2 linguri ulei (eu am pus de masline)/2 tbs olive oil

Adaugam zaharul + drojdia in putina apa calduta, sa se dizolve.

si adaugam peste faina amestecata cu sare + uleiul

vin + apa, apoi se framanta bine si se lasa la crescut, la loc caldut

asa......acum ca a crescut mai framantam inca putin si formam niste bilute, pe care le mai lasam un pic sa creasca, cat ne ocupam de umplutura


Ingrediente umplutura:
- 1 cutie de rosii in bulion/tomatoes can
- condimente: sare, piper, usturoi, oregano/salt, garlic, black pepper, oregano
- sunca praga/ham
- mozzarela
- ulei de masline/olive oil
Intr-o cratita incingem uleiul, adaugam rosiile + condimentele si lasam cam 10 min pe foc

taiem sunca si mozzarela, eu am mai adaugat si niste fasiute de parmezan.....iubesc parmezanul !! si intre timp au crescut si bilutele, deci sa ne apucam de treaba, adica le intindem cu facaletul si taiem discuri de orice marime dorim

aici am un dispozitiv de confectionat coltunasi, mini pateuri, dar merge si pentru panzerotti, asa de poza, caci, de obicei, se fac mai mari
punem putin sos, bucatele de branza + sunca + parmezan si inchidem...si la prajit cu ele
si acum procesul exact

avem grija sa inchidem bine, pentru asta ungem marginea cu apa, ca sa se lipeasca bine

si apoi pentru o forma mai frumoasa presam si cu furculita, da bine, nu?

si sectiune, iar daca dati click pe poza ........muriti de pofta !!!