Briose cu afine




Cred ca sunt cele mai bune briose pe care le-am mancat vreodata, Photobucketdar, desigur, depinde de gusturi.

Ingrediente/Ingredients:
- 100 g zahar tos/caster sugar
- 100 g unt/butter
- 300 g faina/flour
- 1 lingurita praf de copt/1 teaspoon baking powder
- 2 oua/eggs
- 140 ml lapte/milk
- esenta vanilie/vanilla extract
- 150 g afine proaspete sau congelate/fresh blueberries or frozen

Se cerne faina impreuna cu praful de copt si un praf de sare

Se mixeaza untul + zaharul. Se adauga ouale, pe rand.

apoi vanilia (au am pus finesse de vanilie, este mai concentrat, mai bun) + laptele
apoi faina si in final afinele (renuntam la mixer, ca sa nu le zdrobim). Eu am avut afine la congelator. Deci, amestecam bine cu paleta.
Am cumparat aceste mici, minunate forme de silicon, special pentru briosute, sunt tare dragalase nu?
Si culmea, compozitia mi-a ajuns exact cat pentru 12 forme !!! Le bagam la cuptor, cam 30 min. la foc potrivit...si iata rezultatul !
ce-mi plac, si ce bine miroase in bucatarie...mmmmm....mmmmm.....Photobucket

sectiunea........n-am uitat !




Photobucket Photobucket



Photobucket