Tort de sampanie

24 ianuarie 2008
Photobucket

Astazi este ziua tatalui meu si i-am facut un Tort de sampanie. PhotobucketRetetea Laurei (aici: Tort de sampanie, de anul nou aveti toate amanuntele). Nu am gasit zmeura, asa ca l-am adaptat, in rest am respectat reteta intocmai.
Tortul se compune din 2 tipuri de blat, 1 pufos si altul...mai putin pufos Photobucket ..inteligenta exprimare, nu?
Am sa redau, pas cu pas, operatiunea blaturile, iar de restul a se vedea tortul Laurei, ca doar de acolo a inceput totul......Photobucket
Ingrediente blat pufos:
- 4 oua
- coaja rasa de la o lamaie
- 150 g. zahar
- 100 g. faina
- 100 g. amidon
- 50 g. unt topit
- 1/2 lingurita praf de copt
se bat ouale intregi
cu zaharul

coaja rasa de lamaie
faina amestecata cu amidonul + praful de copt
si in final untul topit
am turnat compozitia intr-o forma de tort (tapetata cu hartie)
tada !!! iata produsul final...e cam intr-o dunga...Photobucket, dar merge...e unicat
Ingrediente blat subtire
- 100 g. faina
- 40 g. zahar pudra
- 1 galbenus
- 50 g. unt
si..ma dau mare cu mixerul meu cel nou, pe care abia l-am cumparatPhotobucket

mixam untul cu zaharul
adaugam galbenusul
si faina

si lasam aluatul 30 min. la rece
l-am copt si gata

blatul subtire l-am uns cu dulceata de zmeura (incalzita, asa se inmoaie blatul mai repede)
am taiat blatul pufos in 2, prima parte am pus-o peste dulceata de zmeura apoi am adaugat crema si am acoperit cu cealalta jumatate
Cu talentul la ornat Photobucket sunt catastrofa.....

dar ma chinui......

sau poate e fiindca n-am imaginatie... cine stie....

in fine...asta este

si gata party

Este spectaculos, racoros si nu foarte dulce...e o placere sa-l mananci !!!
Photobucket