Biscuiti de Paste

Photobucket
Ingrediente:
- 450 g faina
- 1/4 lingurita sare
- 1/2 lingurita praf de copt
- 115 g unt
- 230 g zahar
- 1 ou mare, usor batut
- 2 linguri de coniac
- 1/2 lingurita esenta vanilie
Se amesteca faina + sare + praf de copt. Untul de mixeaza cu zaharul + oul batut

se adauga coniacul + esenta de vanilie

apoi faina si se baga la frigider pentru 2 ore - cel putin

apoi se intinde o foaie cam de 5 mm grosime si se taie in formele dorite, in cazul de fata: puisori, iepurasi si oua; se coc in tava tapetata cu hartie, aproximativ 10 min.,

depinde de cuptor, cand incep se se rumeneasca usor la baza se scot si se lasa la racit pe gratar. Am avut sansa sa imi aduca prietena mea din Canada cam tot ce aveam nevoie pentru sarbatori si asa ca m-am pus pe treaba.

Avand culorile am facut o pasta de zahar pe care am colorat-o dupa inspiratie.
Pasta de zahar:
- 1 albus
- 1 lingurita zeama de lamaie
- 170 g zahar pudra
si am ornat, cam asa au iesit, sunt tare dragalsi

mai de aproape, ca sa va distrati !

PASTE FERICIT !!! Photobucket