Mini amandine Pocahontas ”Small chocolate cakes”

Ingrediente pentru blat:Ingredients:
- 200 gr. zahar/sugar
- 6 oua/eggs
- 20 gr. cacao/cocoa
- 8 linguri cu faina/8 tbs flour
- 30 ml. apa/water
- 30 ml. ulei/oil


albusurile se bat bine cu zaharul + 30 ml. apa
beat the egg whites with sugar and water

apoi adaugam peste albusuri, galbenusurile, peste care am adaugat un praf de sare (putina sare la prajituri accentueaza gustul de dulce), mixate cu 30 ml. ulei
mix the yolks with the oil and add just a drop of salt and put the mixture on the eggs white

apoi se adauga faina amestecata cu cacao
mix the flour with cocoa and put it over the eggs

si compozitia obtinuta se toarna in tava, tapetata si in care ati pus si hartie de copt
put the mixture in a baking tin

apoi la cuptor cu ea in jur de 30-35 min. (depinde de cuptor) la foc potrivit
eu am ajutorul meu in bucatarie....ma anunta cand e gata coapta
am fost intrebata ce reprezinta poza urmatoare...adica ajutorul meu in bucatarie...este ceasul de bucatarie, in forma de hamburger Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
bake for 30-35 min.


asa arata gata coapta

am taiat blatul in 2 si se lasa sa se raceasca, nu mi-a iesit egal, dar sunt convinsa ca asta nu o sa influenteze gustul Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
cut it in 2, just like that

Ingrediente pentru sirop:/Syrup:
- 400 ml. apa/water
- 200 gr. zahar/sugar
- 2 plicuri capucino ciocolata (eu n-am avut si am pus de frisca)/cappucino
- 1 fiola esenta rom/rum

se pun toate ingredientele intr-o craticioara la fiert, cam 5 min. din momentul in care incepe sa fiarba si apoi se lasa la racit dupa care adaugam 1 fiola esenta rom
boil all the ingredients about 5 min., let it cool off and add the rum

Ingrediente pentru crema:Ingredients for chocolate cream:
- 1 pachet margarina/margarine or butter
- 150 gr. zahar pudra/powder sugar
- 3 galbenusuri/yolks
- 3 linguri cacao/3 tbs of cocoa
- esenta rom/rum

amestecam margarina +zaharul+galbenusurile+cacao+esenta rom
si obtinem o crema super gustoasa
mix together all the ingredients

si acum inapoi in tava cu prima jumatate de blat, peste care punem siropul
put the first piece of baked cake, add half syrup

apoi minunata crema
them the chocolate cream

si acoperim cu cealalta jumatate de blat si o insiropam si pe ea si arata cam asa
the other half of baked cake and the rest of the syrop all over the cake

dupa care se lasa la rece, cel putin 2 ore
put in the fridge for at least 2 hours
apoi se taie la dimensiunea dorita, oricum sa fie ”mini” si urmeaza glazura
then cut in small pieces
Ingrediente pentru glazura:Ingredients for icing:
- 1 pachet glazura caramel/use any kind of icing (chocolate or caramel)
- 1 pachet glazura ciocolata

e simplu de facut, scrie pe spatele plicului
am facut asa o chestie sa se vada ambele glazuri

nu sunt eu prea experimentata, dar cu timpul....
am avut niste hartiute de briosi si m-am gandit sa le pun in ele sa le dau o fata mai comerciala...eh, se putea si mai bine, nu?
nu sunt nici foarte egale....unele sunt chiar mini amandine, pe cand altele sunt mai mult spre mari....Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

si mai de aproape
very nice, isnt it?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket