Covrigi, chifle, keto

Ingrediente:
- 170 g faina de migdale
- 15 g praf de copt
- un praf de sare
- 280 g mozzarella (rasa)
- 60 g branza crema (taiata bucatele)
- 2 oua (batute)
- toping, optional: seminte de susan, mac etc. 
Preincalziti cuptorul la 200°C.
Intr-un recipient amestecati faina de migdale, praful de copt si sarea.
Intr-un bol, mai mare, combinati mozzarella cu branza crema si introduceti in cuptorul cu microunde pentru 2 min. 
Puneti amestecul cu faina si ouale peste branza topita, amestecand rapid, in timp ce branza este inca fierbinte (am folosit mixerul). Se poate framanta si cu mana, dar aluatul este foarte lipicios.
Este foarte important ca aluatul sa fie bine amestecat, sa nu ramana cocoloase de branza sau faina, sa fie complet uniform, inainte de a trece la pasul urmator. Se uda mainile cu apa sau se ung cu ulei, pentru a putea manevra coca. Am impartit aluatul in 6 bucati (e adevarat, cam inegale 😊 )
si am format covrigii. Am o forma pentru gogosi la tava, foarte buna in acest caz.
Evident, nu sunt egali, dar asta e, data viitoare o sa fie si mai bine. Acum, voi avea covrigi si chifle! Am presarat seminte de susan pe 3 buc.
Se coc timp de 20-25 min., pana se rumenesc. N-am rezistat, am facut o poza in timp ce se coceau in cuptor, erau asa dragalasi si grasunei 😋
Asa arata la final. Sunt buni (bune), merita sa incercati!


6 portii
Informatii nutritionale/portie
Calorii: 360 | Carbohidrati: 8g | Proteine: 21g | Grasime: 28g