Briose cu mac, keto



Ingrediente:

  • 6 oua
  • 80 g indulcitor, am pus Xilit (cantitatea depinde de indulcitorul folosit), deci dupa gust, eu prefer mai putin dulce
  • 40g crema branza (am pus mascarpone)
  • 2 lg frisca crema
  • 2 lgr esenta de vanilie
  • ½ lgr sare
  • 1 ½ lgr praf de copt
  • 90g unt topit 
  • 75 g faina de cocos
  • 1 lgr pysilium
  • 2 lamai, coaja rasa
  • 50 ml zeama lamaie
  • 1 lg seminte mac

Se incalzeste cuptorul la 180°C.

Topim untul si il lasam sa se racoreasca. 

Se bat bine ouale cu indulcitorul, apoi adaugam crema de branza (la temperatura camerei), frisca crema (adica nebatuta), vanilia, sarea si praful de copt. Eu am folosit mixerul. 

Adaugam untul topit, faina de cocos, pysilium, coaja rasa de lamaie, zeama de lamaie, semintele de mac si amestecam bine.

Aluatul l-am pus in forme speciale de briose din hartie, dar se lipesc foarte tare, asa ca am schimbat cu silicon si e perfect.

Se coc, pentru 25-30 min. sau pana cand incep sa se rumeneasca usor deasupra. Incercam cu scobitoarea, sa fie coapte in profunzime, adica sa iasa curata.

Delicate, frumoase si gustoase.



Calorii: 109| Carbohidrati: 5g | Proteine: 3g | Grasime: 9g