Ciorba de dovlecei

Ciorba de dovlecei, asa cum imi place mie!
Ingrediente:
  • 2 dovlecei, medii
  • telina
  • pastarnac
  • morcov
  • patrunjel
  • gulie
  • ardei capia
  • ceapa verde
  • piure de corcoduse, pentru acrit
  • iaurt
  • 1 ou
  • leustean
  • marar
  • sare
  • piper
  • chimen, macinat mai mare

Am maruntit radacinoasele si cum aveam niste ghee, le-am calit putin si apoi am pus apa cat sa le acopere. Am lasat la fiert, la foc mic, 15 min. Apoi am adaugat gulia si ardeiul capia, tot maruntite, ceapa verde taiata cat mai fin si am mai lasat la fiert 15 min.

Cand zarzavatul este fiert se adauga dovleceii taiati bucatele.


Am condimentat cu sare, piper si chimen si am lasat sa se fiarba dovleceii.


Mai aveam in congelator niste piure de corcoduse asa ca m-am gandit ca e timpul sa-l folosesc, caci in curand apar noile corcoduse si bineinteles o alta serie va intra in congelator. Am taiat, marunt, mararul si leusteanul. Am amestecat oul cu iaurtul, peste care am adaugat cateva linguri din zeama ciorbei, ca sa nu se taie, sa se branzeasca, atunci cand il amestec in oala. 

Am gustat ciorba, este perfecta asa ca am stins focul si am adaugat compozitia cu iaurt  si verdeata.
 Pofta buna!