Piersici cu frisca la pahar

Piersici cu frisca la pahar


Ingrediente:
- piersici coapte
- frisca
- sirop de agave
- stevia 
- gelatina
Nu am specificat cantitatile, totul este relativ, la gustul si placerea fiecaruia. Am ales piersici cat mai coapte, le-am curatat de pielita si samburi, 
le-am feliat
 si le-am pus pe foc mediu, cu sirop de agave, cam 15 min.
Am pasat compoztia
dupa care m-am ocupat de frisca, pe care am indulcit-o, dupa gust, cu stevia.
si la final am adaugat un pliculet de gelatina (pe care am dizolvat-o conform instructiunilor).
Am lasat compozitia de piersici sa se raceasca, apoi am adaugat si aici un pliculet de gelatina.
 si apoi am pus straturi in cupe.
 Se da la rece, cu cat sta mai mult la frigider cu atat e mai gustoasa si mai inchegata.
 Se decoreaza dupa pofta inimii !
Pentru cei care au renuntat la zahar este un dulce usor, perfect, sanatos si care ...satisface pofta de dulce !!