Fajitas de pui, keto


Ingrediente:
- 3 bucati piept de pui, dezosat si taiat in fasii
- 1 ceapa mare, taiata pestisori
- 3 ardei grasi (culori diferite) taiati in fasii
- zeama de la 1 lime
- patrunjel
- sos de maioneza

   Marinata:
- 5 lg ulei de masline
- 2 lgr boia iute
- 2 lgr chimen
- 1 lgr oregano
- 1 lgr boia dulce
- 1 lgr ceapa granulata
- 1 lgr usturoi granulat
- 1 lgr rosii uscate cu busuioc
- 1/2 lgr ghimbir uscat, pudra
- 1 lgr sare
- 1lgr piper


Condimentele le-am amestecat cu uleiul


am taiat puiul si legumele in fasii, aproximativ egale


Am amestecat totul cu condimentele, apoi am intins compozitia (intr-un singur strat) in tava de la cuptor (in care am pus o foaie de copt, unsa cu ulei). Se lasa, la foc mare, cam 20 min., intre timp amestecam de cateva ori, ca sa nu se arda.


La final, am pus compozitia intr-un castron si am turnat deasupra zeama de la 1 lime. In varianta keto, se poate servi pe felii de salata cu rosii cherry, patrunjel, un sos de maioneza si feliute de ardei. Se pot face multe combinatii, dupa placerea fiecaruia. 
In varianta normala, se poate servi alaturi de cartofi prajiti sau in lipie.

Pofta buna!