Targ cu mestesuguri si bucate traditionale


Vă invităm la Târg cu meșteșuguri, meșteșugari și bucate tradiționale, în perioada 4 – 6 octombrie 2013, 
în curtea interioară a Muzeului Național al Țăranului Român.

Zi de duminica de octombrie, asa ca am dat o fuga la sosea unde are loc targul, deci....dus, vazut, placut, cumparat !
Noroc ca nu am luat prea multi bani la mine, ca ma intorceam cu 0 lei. 
Iata si cumparaturile mele, de pofta :
cozonac cu mai multa umplutura decat coca, exact asa cum imi place ....mmmmm - 30 lei/kg
dulceata de nuci verzi - 12 lei, serbet de afine - 12 lei
2 pricomigdale la pachetel - 4 lei, branza de burduf, putin piscatoare la limba, 200 g de slanina afumata (se topeste in gura) recunosc eu nu sunt fan slanina, asa....si o mare paine cu cartofi coapta pe vatra la 10 lei
plus o caciula de lana adevarata - 30 lei, am auzit ca vine iarna grea :-)
mi-a placut, ma mai duc si mai cumpar !