Budinca dulce cu fidea

 N-am mai facut de foarte mult timp budinca.......deci sa incepem:
Ingrediente:
- 500 g fidea
- 6 oua
- 250 g zahar
- zahar vanilinat - 2 pliculete
- 100 g stafide, inmuiate in rom
- 100 g casie confiate
- 1/2 lgr. scortisoara
- coaja rasa de la 2 lamai
- 2 cutii de branza fagaras (branza de vaci cu smantana)
- 200 g smantana
- 150 g telemea rasa
- 50 unt
 Deci, am pus fideaua la fiert, am clatit-o cu apa rece si am strecurat-o, caisele le-am taiat in bucatele mai mici, sa fie cam la dimensiunea stafidelor
 Intr-un vas mixam galbenusurile cu zaharul, zaharul vanilinat, scortisoara, coaja rasa de lamaie, 
apoi adaugam branza telemea rasa, branza de vaci, smantana si omogenizam bine.
 Adaugam stafidele si caisele confiate in compozitie si amestecam totul foarte bine cu fideaua fiarta,
 iar la final incorporam si albusurile batute spuma.
 Ungem, foarte bine, tava cu unt si turnam compozitia, peste care mai adaugam cateva bucatele de unt
 si apoi presaram zahar tos.
 Bagam tava la cuptor (aproximativ la 200 grade) si lasam sa se rumeneasca.
 Pofta buna !